diumenge, 12 d’agost del 2012

Per a pensar

VIURE EL TEMPS EN POSITIU

Viure el Passat

El passat és una part importantíssima de la meva existència. M’ha marcat per sempre i encara el porto amb mi. És la meva història personal i única, que va des del primer instant de la meva vida fins avui. Una història que jo he anat escrivint amb els fragments de moments presents. Ni jo ni els altres no hi poden canviar res; és el que és. Aquesta història és la meva vida fins ara. És important que aprengui a portar el passat d’una manera positiva i activa com una riquesa, la meva riquesa. He d’impedir que remordiments per coses que he fet o que no he fet en el passat esdevinguin un pes que no em deixi ser feliç o un obstacle per a un treball eficaç i alegre.

Josep Codina i Farrés

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada