diumenge, 23 de maig del 2010

Vida de la Parròquia

Experiència viscuda com a personal de servei en el Pelegrinatge a Lourdes

Allà el primer que s’aprèn: “que bé que estic i que poc ho sé acceptar”, el segon, una lliçó d’humilitat: “avui sóc a aquest cantó, demà qui ho sap?!”. Es viuen els valors de l’amistat, de compartir, de donar tot el que tens sense adonar-te’n. Això fa que tornis tan ple de pau interior, d’alegria, de valorar el que és important i el que no... Els malalts, ja siguin nens o adults, cada dia et donen una lliçó que ja no podràs oblidar mai més.

Sempre dic : vaig a carregar les piles, i és veritat, allà em desprenc d’equipatge del meu cos i ànima que no em fa cap falta i m’omplo de veritables valors que m’ajuden a caminar el dia a dia, a comprendre més els que pateixen, a posar-me a la pell del qui realment ho necessita, allà m’omplo de pau interior.
Si ets una persona vàlida vine a Lourdes com a personal de servei, estic segura que podràs viure el que t’explico i sentiràs aquesta màgia dins teu.
Gràcies a l’equip d’Espurna per deixar-me explicar l’experiència.

Bateigs:
Ivana Balbín Yespes, filla de Miquel i Carmen. Van ser padrins Toni i Elena.
Martí Basagaña i Naveso, fill de Martí i Immaculada. Van ser padrins Quim i Roser.
Adrià Izquierdo i Salido, fill d’Adrià i Antonia. Van ser padrins Moy i Anna.
Benvinguts a la comunitat parroquial!

Enterrament: El dia 17 Ramon Nesplé i Dorca de 83 anys d’edat.
Que reposi en la Pau del Senyor!

Col·lectes: Dissabte i diumenge passats.......353,64 €



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada