diumenge, 30 de desembre del 2012

Per a pensar

Us puc dir amb el cor a la mà i ben sincerament que cada dia estic més enamorat d’aquesta església que el Senyor m’ha donat de servir. Certament que són moltes les meves mancances i les meves defallences; però també us puc dir que dono gràcies a Déu per tota l’Església diocesana de Vic; i la mirada de pastor, que vol estimar més i més, em fa veure com el Senyor ens va beneint amb dons copiosos i no ens abandona mai. Dono gràcies a Déu per tots i cadascun de vosaltres; us agraeixo la vostra generosa resposta al Senyor, també avui, en un moment complex, però que la fe ens fa encarar amb confiança. Sé que molts de vosaltres sentiu les dificultats del moment present on la tasca a fer sembla superar-nos i on massa sovint experimentem la manca de fruits pastorals. Amb vosaltres, els meus primers i necessaris col·laboradors en el servei pastoral a favor del Poble sant, vull compartir l’esperança en l’amor de Déu .

Fragment de la carta del Bisbe de Vic als sacerdots en l’any de la Fe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada