diumenge, 23 de desembre del 2012

Per a pensar

Ressò de la Vetlla d’Advent 

La vivència de l’atur des de la fe

El Senyor em sosté. De fet sempre ens sosté a tots nosaltres encara que no sempre ens n’adonem. Durant el temps d’atur, generalment em passava de sis a vuit hores buscant feina a casa mitjançant internet. Va ser un temps en el que em vaig apropar molt a Jesús (Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar, Mt 25, 28) intensificant l’estudi d’evangeli, l’Eucaristia, la pregària. Les forces per no defallir, per aixecar-me moralment quan no havia estat seleccionada per una feina i per escoltar els altres companys i companyes en l’atur, em van venir de Déu.

Recordo especialment una setmana que va ser molt dura per a mi ja que no em van trucar de cap feina per a res. A la nit, jo estava en silenci i, com un sospir, dels meus llavis va sortir una pregària molt breu: “Senyor, recorda’t de mi”...

Anna M. 38 anys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada