diumenge, 22 d’abril del 2012

Vida de la Parròquia

VISITA AL MONESTIR DE RIPOLL

El dia 4 d’abril els grups de catequesi de postcomunió vam visitar el Monestir de Ripoll acompanyats d’alguns pares, érem en total 14 persones.
Ens hi vam sentir acollits i acompanyats, ja que ens esperaven un seminarista, l’Eduard, i una guia molt amable, la Natàlia, que ens van explicar detalladament tota la portalada de l’entrada i l’interior de l’església, on ens va cridar molt l’atenció l’estendard de Sant Jordi. Després de la visita al monestir, molt amigablement ens van deixar una de les sales de catequesi per esmorzar, ja que la pluja dolça i fina no ens deixava fer-ho a l’exterior. També vam tenir l’ocasió de veure el museu, molt ben adequat i renovat. A l’hora de dinar com que la plugeta ens ho va permetre vam dinar en un parc i tot seguit vam jugar fins que va ser l’hora de marxar en tren cap a casa. Malgrat la pluja, no va ser un dia passat per aigua, perquè el que era important és anar tots junts d’excursió i trobar-nos els diferents grups de catequesis i estar junts. Un bon motiu per passar-nos-ho bé. M’agradaria pensar que va servir per enfortir uns lligams amb uns companys de Ripoll que també tenen un grup de postcomunió i podríem convidar-los al nostre poble perquè el coneguessin, ens féssim amics i caminéssim junts.

Catequesi familiar: Aquesta setmana reunions de pares els dies i hores programats. També dels grups de nens i nenes.

Enterraments: El dia 18 Josep Fabré i Bau de 83 anys. El dia 19 Isidre Sayós i Blanch de 87 anys. El dia 21 Josep Cullell i Freixa de 96 anys d’edat
Que descansin en la Pau del Senyor!

Viu un voluntariat! 45è pelegrinatge a Lourdes amb malalts i minusvàlids, del 12 al 16 de maig.