diumenge, 2 d’octubre del 2011

COMENCEM LA CATEQUESI. JESÚS EM CONVIDA

Un cop fetes les inscripcions comencem la catequesi d’aquest curs 2011-2012 amb la Missa Familiar d’avui a les 12 del migdia.

Res millor que començar-la amb l’acció de gràcies per excel·lència dels cristians, participant de la trobada que ens aplega a la taula de la Paraula i de l’Eucaristia. Ens hi ajudarà la preparació que hem fet abans amb un grup de pares i mares.

JESÚS EM CONVIDA és el fil conductor de la primera eucaristia del curs: em convida a conèixer-lo un xic més, a escoltar el que em diu, a fer el que ell fa. Em convida a treballar a la seva vinya, que és el lloc on jo sóc present d’un cap de dia a l’altre. Em convida a la seva taula, a ser de la colla de Jesús. M’hi convida no m’hi obliga, cal que jo respongui a consciència i amb llibertat i que després actuï d’acord amb la tria que he fet. Jesús espera que doni bons fruits, ell em cuida perquè sigui així. No el puc defraudar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada